نی نی ناز من

بدون عنوان

1393/2/27 12:19
نویسنده : سیندخت
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبحت بخیر فرشته کچولوی من  مامانی کاش خدا هر چی زودتر زمینیت کنه دلم میخواد هر چی زودتر تو بغلم بگیرمت و بوسه بزنم به اون دستای ناز کوچولوت  و  نگات کنم وقتی تو بغلم اروم گرفتی و خوابیدی niniweblog.com

فرشته کوچولوی من بازم منتظر میمونم تا خدا تو رو هدیه بده به من و بابایی میدونم اون روز دیر نیست که تو رو تو بغلمون بگیریمniniweblog.com

دوست دارم فرشته ناز کوچولوی منniniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عشق نی نی
27 اردیبهشت 93 12:21
سلام لطفا منو لینک کنید بعد بهم خبر بدید که لینکتون کنم
سیندخت
پاسخ
مرسی که بهم سر زدی با افتخار شما رو لینک کردم
ajij
29 اردیبهشت 93 14:59
زندگی زیباست اگرچه سخت است میدانم نمی شود معنا کرد ... زندگی زیباست اگرچه سخت است جاده ای است هموار ... اگرچه پرپیچ و خم است دفتری است کوچک اگرچه پر معناست آسمانی است آبی اگرچه گاهی بارانی خاطراتش زیباست اگرچه پر معماست و در آخر ... دریایی است طوفانی که ساحلش آرام و قرار ندارد
سیندخت
پاسخ
اجیجم ممنون